18 Mayıs 2010

Krem rengi şal



Alize Angora Gold iplik ve 2 numara tığ ile ördüğüm üçgen şal...

10 yorum:

ANDRÉA VAZ dedi ki...

Olá querida tudo bom?

lindos trabalhos você faz
parabéns

obrigada pela sua visita no meu bloguinho
você será sempre bem vinda

Mil beijos

Unknown dedi ki...

süper güzel olmuş,ellerin dert görmesin.tığ ile gözlerime güvenemiyorum

Elifin Terazisi dedi ki...

Çok zarif duruyor, ellerinize sağlık:)

Birileri anlatsın dedi ki...

Çok şık duruyor canım, emeklerine sağlık.

Şehnaz dedi ki...

hem çok zarif hemde çok şık olmuş...hayran kaldım...ellerinize sağlık...

TATESAL dedi ki...

Canım şala bayıldım ellerine sağlık...Ananas modeli sanırım...Harika olmuış...

Artesanato by Nelly dedi ki...

Amei o xale triangulo creme.Ficou muito lindo.Vou tentar faze-lo até o final do ano.O bolerinho é puro charme.Este,tentarei fazer para minhas netas.Muito agradecida por ter se tornado minha seguidora.Também sou sua seguidora.Abração Carinhoso da Nelly.

MALHAS DE BÉBÉ (GERTRUDES dedi ki...

o xale está lindo tudo de bom pv um abraço

Janice dedi ki...

Congratulations! Very nice your blog.
Greetings from Brazil.

ayyüce & zeynep dedi ki...

ne kadar kibar durmuş çok beğendim:) ayrıca bloğunuzu da çok beğendim birbirinden güzel ve emekli çalışmalarınız var.sizi takibe aldım:)