28 Ekim 2009

Yeni fularlar




Yeni bitirdiğim iki yeni fular daha...






11 yorum:

Adsız dedi ki...

Elinize sağlık, hepsi çok güzeller... modelleri kendiniz mi çıkartıyorsunuz.. Çok orjinal fikirler, çünkü.

Rosa Goncalves dedi ki...

BOM DIA! TUDO BEM ? ame seus trabalhos são muito lindos foi por esta razão que me fez seguir e dar os meus votos brilhantes para a compor ao sucesso que não o quero só para mim, uma coisa que é dada oferecida pela arte, dou-lhe mais este com ou sem resposta, um grande abraço felicidades! de Rosa
de Portugal
crocherosafimo.blogspot.com

dshandmade dedi ki...

pembe güllü favorimdir. hepsi çok güzel ama güllü daha güzel. ellerine sağlık.

papatyaninguncesi dedi ki...

çok güzel.renkler süper.ellerine sağlık

örenanne dedi ki...

gunaydın arkadaşım fularların her zamanki gıbı çok şık eline sağlık

dedi ki...

Oi, amiga!
Lindos trabalhos. Parabéns!
Tudo de bom e muita paz e luz no coração.
Carinhosamente,
Dô.

TATESAL dedi ki...

Hızına yetişemiyorum canım,maşallah çok çabuk üretiyorsun,ellerine sağlık...Tomurcuklu olana bayıldım...

Unknown dedi ki...

Herbiri birbirinden alımlı ve şık o güzel ellerinize sağlık.

Sevgiyle kalın...

hobilerim ve ben dedi ki...

güzel yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar...beğenileriniz beni çok mutlu ediyor...aynı anda birkaç modele birden başlıyorum...birinden sıkılırsam diğerini alıyorum elime...böylece aynı anda birkaç fular birden bitirmiş oluyorum...

**************************

jeliboncuk
modelleri genellikle yabancı örgü bloglarında buluyorum...gerçekten çok yaratıcılar bu konuda...ben de bazı modelleri birebir, bazılarını da kafama göre değiştirip ipimin de kaliesine göre uyarlayıp uyguluyorum...

Adsız dedi ki...

:) Başarılarrr.. ne diyimm bu güzelliklerin karşısında... İnşallah bolbol satışlar olur..

bahar yorgun dedi ki...

bu ne güzellik... ellerinize sağlık bayıldım