5 Ekim 2009

Renkli fularlar

Renkli iplerle ördüğüm fularlar...


6 yorum:

Lurdes Silva dedi ki...

Olá, gostei muito das cores que escolheu, estão lindos, boa semana, bjos doces

Fikir/Siz Yazılar dedi ki...

Çok şık olmuşlar, ellerinize sağlık, bu kış aylarına girerken bahar dalları gibi duruyorlar.

Birileri anlatsın dedi ki...

Tam bu mevsimlik boyunluk işte bunlar. Emeklerine sağlık canım, çok güzel olmuşlar.

Birileri anlatsın dedi ki...

Tam bu mevsimlik boyunluk işte bunlar. Emeklerine sağlık canım, çok güzel olmuşlar.

muazzez dedi ki...

Günaydın canım hayırlı sabahlar günün mutluluklarla geçsin sevgiler:))))

Adsız dedi ki...

Değerli blog dostlarım, Ekim ayı Eskileri Değerlendirme Etkinliği sizlerin de katkılarıyla benim blogumda yapılacaktır, mümkün olursa sizlerden bir ricam olacak, etkinlik fotoğraflarınızı photoshop yapılmamış orjinal halleriyle bana ulaştırabilirseniz çok sevinirim, ben gerekli düzenlemeleri ve blog linklerinizi üzerine yazacağım. Fotoğraflarınızı, başlığına blog adresinizle beraber mail aracılığıyla bana ulaştırabilirsiniz. Mail yoluyla ulaştırmada sorun yaşıyorsanız ayrıntılı fotoğraflarınızı blogunuza ekler ve bana haber verirseniz oradan da alabilirim.
Bana ulaşan çalışmalarınızı 10 ekimden sonra yayımlamaya başlayacağım
Etkinliğimiz isteyen herkesin katılımına açıktır, eski bir ürünü yenilemeniz ve haber vermeniz yeterli.
Katılan ve destek olan herkese Teşekkürlerimle...
iletişim adresim...♥♥♥ eylulbahcesi-hobi@hotmail.com ♥♥♥